Virtuálny asistent – zákaznícka podpora softvéru & príprava materiálov

Práce

MENTORTOOLS

Mentortools je softvér, ktorý ponúka online služby na niekoľkých trhoch Európy vrátane Česka a Slovenska. Náš online tím sa skladá z motivovaných odborníkov z Rakúska, Nemecka, Spojených Arabských Emirátov, Ruska a samozrejme Slovenska.
Pracovná náplň:

Do nášho medzinárodného online tímu hľadáme človeka, ktorý sa na začiatku bude venovať rozvoju softvéru na slovenskom a českom trhu. Počítame však s tým, že nájdeme človeka, ktorý sa chce učiť pracovať s grafikou, technickými nastaveniami a dokonca stratégiou digitálneho podnikania.

TVOJE OBLASTI PÔSOBENIA NA ZAČIATKU: 

1. Zaučíme ťa do zákazníckej podpory Mentortools. Väčšinou sa otázky týkajú technického nastavenia, prístupových údajov alebo zmeny v platobných podmienkach. Do všetkého sa budeš krok za krokom zaúčať - dôležitá je samostatnosť, zdvorilosť a logické zmýšľanie. 

2a. Podľa tvojich talentov a skúseností sa budeš sústreďovať buď viac na tvorbu šablón, materiálov, spracovanie prezentácií napr. pre webináre 
2b. Alebo sa budeš viac venovať technickému pokroku, ako napr. nastavenie prepojenia Mentortools s novými poskytovateľmi online platobného styku.
2c. Alebo sa začneš venovať predajným telefonátom a budeš nám pomáhať s akvizíciou známych športovcov, umelcov, influencerov a iných odborníkov, ktorí využijú členskú sekciu a tvorbu digitálnych produktov. 
 
Na tvojich úlohách sa dohodneme na základe tvojich skúseností a preferencií už na začiatku, aby sme chápali vzájomné očakávania. Treba počítať s tým, že digitálne podnikanie je dynamickejšie, táto pozícia je určená pre človeka, ktorého zaujíma podnikanie, softvéry a digitálne stratégie ako také. 

Benefity:
  • práca z domu (flexibilný pracovný čas)
  • sloboda v zadelení si svojich úloh
  • fokus na kariérny rast - chceme spolu rásť
  • zvyšovanie ohodnotenia podľa tvojej iniciatívy
  • možnosť zvýšenia hodín spolupráce
  • získanie skúseností v oblasti marketingu, digitálneho podnikania, sw
Osobné predpoklady uchádzača:
  • angličtina minimálne na úrovni B1 je nevyhnutnosťou
  • akákoľvek znalosť nemčiny je vítaná
  • hľadáme uchádzača, ktorý sa nebojí zoznámiť sa s prácou na softvéri (napr. pri písaní manuálov)
  • pochopenie, na čo softvéry používajú API, pochopenie rozdielu rozhrania softvéru pre klientov a pre tvorcu (niečo ako frontend/backend)
  • programátorské znalosti nie sú potrebné, ale rozumieš základné technické pojmy
  • nemáš zamestnanecký mindset - nečakáš na úlohy, baví ťa to, čo robíš a prichádzaš s novými nápadmi
  • chápeš, že táto pozícia nie je o jednej rutinnej práci a chceš sa učiť nové veci
  • na prekážky sa pozeráš strategicky, okamžite sa snažíš prísť na riešenia
  • vieš, kedy požiadať o pomoc a dokážeš komunikovať formálne a zdvorilo
    chápeš zlaté pravidlo: “čokoľvek, čo v biznise riešim, vždy sa pozerám, aby profitovali obe strany”