Administratívny asistent, fakturant (aj na skrátený úväzok)

Práce

LEDeco solution, s.r.o.

Zaoberáme sa návrhom vhodného osvetlenia, výrobou vlastnej rady LED produktov a riešení a klientov máme po celom Slovensku i v zahraničí.
Pracovná náplň:

Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý zapadne do nášho tímu len ak sa nájdeš vo VŠETKÝCH dole uvedených bodoch:

- chceš pracovať s inšpiratívnym a inovatívnym osvetlením a rozumieť tejto úžasnej technológii čo najviac
- dáš si námahu a spracuješ motivačný list, kde jasne popíšeš svoje kvality a prečo chceš pracovať pre nás
- máš chuť posúvať seba i našu spoločnosť ďalej
- máš ekonomické, matematické a analytické zmýšľanie a schopnosti
- zbožňuješ multitasking, lebo jednu vec v čase vie hocikto
- chceš a vieš pracovať v rôznych software, aby si nám dokázal/a svoju IT gramotnosť
- budeš sa tešiť zo svojej dennej práce s účtovníckym programom Pohoda ale rovnako tak aj z ostatných prác, ktoré náš každodenný život prináša (môžeš pomáhať s organizáciou prác svojim kolegom, pracovať s pokladňou, vybavovať telefonáty, komunikovať s našimi obchodnými partnermi ale pomôžeš aj s logistikou či zajednaním pracovných ciest)
- si rád/a súčasťou tímu ale určite sa vyžívaš v samostatnej práci, kde budeš problémy riešiť samostatne a efektívne
- vďaka tvojej dennej práci a neustálemu nasávaniu informácií od ostatných kolegov budeš vedieť vypracovať ponuky či dokonca nás zastúpiš pri obchodných stretnutiach či telefónoch
- sa považuješ za komunikatívneho človeka, ktorý chce a dokáže profesionálne komunikovať a pracovať s klientami či už osobne alebo telefonicky
- a máš ťah na bránku

Budeš mať na starosti fakturáciu a prípravu ekonomických podkladov pre účtovníčku na dennej báze. Budeš mať pod palcom evidencie pohľadávok, záväzkov a budeš proaktívne komunikovať s vedením o vylepšeniach, ktoré môžeš na svojej pozícii zaviesť vďaka selskému rozumu, zefektívneniu procesov, zautomatizovaním tvojich denných prác, aby sme ako tím mohli spraviť viac práce a tak sa sústrediť na ďalšie činnosti. Okrem toho budeš pravidelne komunikovať telefonicky i osobne s našimi obchodnými partnermi a budeš nás vedieť reprezentovať na rôznych formách stretnutí, či už obchodných alebo neformálnych. Okrem toho budeš mať na starosti pracovnú i osobnú agendu troch konateľov a budeš sa participovať na plánovaní ich obchodných ciest, ubytovania, príprave stretnutí atď. A v neposlednom rade sa môžeš tešiť aj na pomoc pri marketingu formou rôznych podporných prác s fotografiami, kontaktmi a dokonca môžeš spolupracovať na príprave aj samotného obsahu či exekúciou newsletterov či pracovať so sociálnymi sieťami.
Tvoja práca bude zodpovedná a budeš aktívnym členom nášho tímu, budeš nám pomáhať rásť a my naopak budeme pomáhať rásť tebe. Ak vieš jazyky, je to tvoja veľká devíza, ktorú určite radi využijeme.
Okrem tvojej výplaty, pravidelných odmien a teambuildingov bude tvojou vlastnou odmenou pýcha, že pracuješ so skvelými a kvalitnými produktami, možnosť rozvíjať svoje jazykové schopnosti, účasť na prezentáciách spoločnosti či iný profesný rozvoj, ktorý ti veľmi radi zabezpečíme. A samozrejme budeš sa vždy tešiť z toho, že aj vďaka tebe získava naša spoločnosť spokojných klientov a že spoločne rastieme.

S čím budeš pracovať:
- software Pohoda na dennej báze
- google apps for business (excel, docs, powerpoint)
- telefóny, emaily a veľa osobného kontaktu

Benefity:

Tvoja mesačná výplata je pravidelne odmeňovaná na základe výkonov a okrem toho máš možnosť začleniť sa do tímu rodinnej firmy s priateľskou atmosférou a celosvetovými aktivitami, možnosť zúčastniť sa na zaujímavých a inovatívnych realizáciách, výstavách a exhibíciach osvetlenia pomocou LED a optických vlákien doma ako aj v zahraničí. Budeš mať priestor pre sebarealizáciu i v ďalších oblastiach spoločnosti (aj v budovaní stredného manažmentu), participácia na vnútrofiremných teambuildingových aktivitách ako i s obchodnými partnermi.
Možnosť pracovať aj na skrátený či iný pracovný pomer.

Naša náplň práce a priority sa menia podľa požiadaviek klientov a preto hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý bude so svojím tímom držať a posúvať seba i spoločnosť ďalej. Forma výkonu práce ako aj pracovný čas je dohodou.

Osobné predpoklady uchádzača:

- komunikačné schopnosti
- dobré logické myslenie a technické rozmýšľanie
- efektívna práca s bežnými IT balíčkami ako je excel, ekonomický software a internet (my ťa však naučíme prácu s google docs)
- reprezentatívne schopnosti
- pozítívny prístup a sebamotivácia
- aktívna znalosť akéhokoľvek svetového jazyka je tvojou skvelou výhodou, najviac sa potešíme AJ