- oslovenie nových zákazníkov ( výrobné , obchodné spoločnosti v oblasti exportu/ importu)
- zoznámenie sa s medzinárodným exportom / importom tovarov v rámci celej EU
- získavanie nových požiadaviek / dopytov pre našich dispečerov, ktorí následne budú komunikovať so zákazníkov a riešiť ich dopyty na prepravu.
- predstavenie spoločnosti , možnosti spolupráce pri riešení medzinárodných prepráv
- vybudovať si obchodnú sieť ,
- reprezentačný prejav po telefóne
- v začiatkoch nadviazať kontakt , následne sa naučiť robiť celý business
- možnosť zoznámiť sa procesmi medzinárodných prepráv a komodít / fungovanie trhu
- stabilná stáž, dlhodobého charakteru
- flexibilný pracovný čas plánovaný týždenne
- občerstvenie na pracovisku
- školenie v oblasti dopravy, špedície
- odborný školiteľ
- komunikatívnosť,
- logické myslenie,
- zodpovednosť,
-„vedieť“ telefonovať,
- schopnosť vyjadrovania,
- argumentačné schopnosti,
- telefonovať zákazníkovi ako priateľ
