Brigádnik – call centrum (m/ž)

Práce

365.bank

Teší nás, sme 365-ka. Banka, vďaka ktorej môžu ľudia na peniaze myslieť menej, aby mali viac času na to, čo majú naozaj radi a aby mohli robiť prácu, ktorá im dáva zmysel.
Pracovná náplň:

„Ahoj, volám sa Jana a pracujem ako brigádnička na kontaktnom centre 365.bank. Naša banka stále napreduje, to znamená, že máme veľa nových projektov a aj preto hľadáme novú posilu do nášho tímu brigádnikov.

Moja práca je veľmi pestrá a každý deň je vďaka tomu iný. Spočíva predovšetkým v prijímaní hovorov od klientov 365.banky. Budeš ten/tá, kto poradí alebo zistí potrebné informácie pre našich klientov. (Pomôžeš im pri nahrávaní hlasovej biometrie a iných službách.) Budeš zisťovať spokojnosť zákazníkov s našimi obchodnými miestami alebo službami. Ja osobne mám najradšej super moderné videohovory, s ktorými sa tu určite stretneš aj ty.

Pri mojich začiatkoch som dostala dostatok času na adaptáciu, neboj sa aj ty dostaneš 🙂 . Hneď v úvode ma čakalo školenie zamerané na informácie o produktoch a prácu so systémami (s počítačom a rôznymi aplikáciami robím denne), a tiež ma naučili ako s klientom komunikovať. Super, nie ?

Ak by si chcel/a zistiť viac, určite nám daj o sebe vedieť. Tešíme sa na Teba!"

Osobné predpoklady uchádzača:

Takto si ťa predstavujeme:

  • si kamarát a kolega v jednom,
  • si výrečný človek, „priateľ (nielen) na telefóne“,
  • si pracant, ktorý zvládne robiť občas aj viac vecí naraz (telefonovať a chatovať),
  • zodpovednosť a precíznosť Ti nie sú cudzie,
  • máš záujem o bankovníctvo a nebojíš sa učiť nové veci,
  • si za každú zábavu a hájiš farby našich dresov.